Foto's - Reisverslag uit León, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit León, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

29 Mei 2007 | Spanje, León

Foto's tot en met 24 mei 2007
Veel kijk plezier

• 29 Mei 2007 - 13:35

Kees:

erg leuk de foto's

• 29 Mei 2007 - 13:45

Astrid Koning-Ploeg:

Er wordt goed aan jullie gedacht met al die lieve en leuke berichtjes. Die mooie foto's van jullie geven aanzet om te gaan wandelen. Maar niet te ver hoor! een kilometertje of 5 is wel weer genoeg. We zijn hiet super trots op wat jullie presteren! Houd de pas er nog lekker in, en voor je het weet mogen jullie je trotse familie in de armen sluiten. Wat een wandelkuiten ome Cor, daar droomt menig mens van. Geniet nog lekker!

• 29 Mei 2007 - 15:16

Gerwina:

Mooie foto's weer gemaakt gehoord ziet er prachtig uit.
    Nou mannen we gaan nu aftellen, de vliegtickets zijn besteld en de koffers staan klaar om in te pakken we kunnen niet wachten om jullie te zien. Ik hoop dat het weer beter wordt en dat het goed gaat met de darmen (geintje henk).

• 29 Mei 2007 - 16:11

Kelly:

leuke foto's weer:D

• 29 Mei 2007 - 17:14

Josb:

(nog een klein stukje lopen)??
    alles gaat prima op 't oosteinde
    tot gauw groetjes

• 29 Mei 2007 - 18:15

Piet En Mieke:

wat een prestatie hebben jullie weggezet, petje af voor beide, heb genoten van alle verhalen en foto's.
    nu nog de laatste loodjes,appeltje,eitje voor zulke kanjers.
    lieve groet en dikke kus,

piet en mieke sunt.

• 29 Mei 2007 - 22:03

Renate:

He Pa, je mooie kleinkinderen zijn goed verwassen. Als je weer thuis bent zijn ze aardig veranderd dus dat shirt kan dan weg. De foto's zijn geweldig.

Groetjes Renate

• 30 Mei 2007 - 10:15

Sera & Max:

Hey Henkie, we zitten ff verder dan jullie in Nazare (Portugal) nog effies en dan zijn jullie er. Gr uit een niet zo zonnig Portugal. XXX

• 30 Mei 2007 - 19:28

Liesbeth:

Waanzinnig gave foto´s!!
    En wat een geweldige prestatie zetten jullie neer!! Het einde is nu echt in zicht! Hou vol, jullie hebben een hoop fans die meeleven!!
    Enneh,Henk, jou kuiten zijn toch ook mooi??
    Tot snellie!!

• 30 Mei 2007 - 19:41

Inge:

Ik had jullie eventjes niet gevolgd en dan zie je hoe hard jullie gaan.Het zal ongetwijfeld een gave, maar ook een zware trip zijn. Vooral omdat jullie nu het eind in zicht hebben.Één ding dit nemen ze nooit meer van jullie af.Wat een ervaring en wat een prachtige omgevingen.Nog effe doorbijten dan kunnen jullie terugkijken op een TOPPRESTATIE!!! p.s. Henk nog van harte. Dikke kus, Bouke Inge & kids

• 31 Mei 2007 - 08:57

Nicoline En Ruud:

Wat een gigantische tocht. Heb net jullie verhaal gelezen. Petje af hoor. Weer en wind hebben jullie getrotseerd. Nog even de laatste lootjes. Voor zover het lukt, geniet er nog maar even van.

Groetjes Ruud, Nicoline, Lars en Fabiënne

• 31 Mei 2007 - 13:58

Willie:

Hallo mannen van het goede leven, al zal het wel eens afzien zijn.Wat een mooie foto´s zitten erbij ,van het begin tot nu. De weken zijn voor ons voorbij gevlogen ben benieuwd hoe dat voor jullie gaat.En die koekkoek zal wel een bekende zijn, houd jullie goed in de gaten.Nou nog even dan weer een echte knuffel. Groetjes.

• 31 Mei 2007 - 15:59

A3 En Ary:

Lieve luitjes, net als iedereen hier zijn wij ook bijzonder onder de indruk van jullie prestatie. Tjonge jonge wat een wandeling..... Een ommetje om nooit te vergeten waarschijnlijk. (= niet even een pakje shag halen) We hebben even niet gekeken op de site en jullie zijn al bijna bij de eindstreep. Het wordt nu echt menens om onze knip uit de kontzakken te halen en te doneren voor het goede doel. En met veel plezier overigens. Henk bij deze natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je behaardag. Met het einde in zicht loopt het vast een stukje makkelijker dus we zijn ervan overtuigd dat jullie het gaan halen! Veel plezier nog de laatste kilometers en geniet van de aankomst en het weerzien met familie. We zijn benieuwd naar jullie live-verslag verhalen en jullie herboren geest! ha ha ha