Eind in zicht - Reisverslag uit León, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Eind in zicht - Reisverslag uit León, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Eind in zicht

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

28 Mei 2007 | Spanje, León

Het is heel apart om feestdagen zo door te brengen namelijk je merkt er hier niets van.Geen Koningendag en geen 5 Mei en geen Hemelvaartdag en geen 2 de Pinksterdag,en wij hebben iedere dag het zondag gevoel.(heerlijk)
Zondag 27 Mei zijn we van Sahagun een vrij grote stad met veel leuke restaurantjes en terassen,gelopen naar El Burgo Ranero ongeveer 27 Km.Heel leuk is weer of geen weer onze vriend de Koekoek achtervolgt ons iedere dag.Deze dag hebben we geslapen in een pelgrimsopvanghuis,en we namen tappas ons drankje en diner in het cafe aan de overkant.
Maandag 28 Mei vandaag naar de mooie stad Leon we gingen vandaag om 7 Uur de deur uit.Het was Stervenskoud en we liepen tegen wind.Maar de weers berichten waren goed en we liepen stevig door,einde Etappe hebben we ook een warme drankje genomen.Na de volgende etappe kwamen we na een paar heuveltjes in Leon aan.Leon is een prachtige stad en we hebben net de Cathadral bezocht en dat was indrukwekkend.
Volgens onze planning komen wij Zondag 10Juni in Santiago de Compastella aan daar worden we opgewacht door onze familie.

• 28 Mei 2007 - 18:43

Marcel Korver:

wees maar blij dat de vooruitzichten van het weer daar beter zijn dan bij ons...groeten

• 28 Mei 2007 - 19:32

Ben En Lineke:

Wat fijn dat het einddoel in zicht is. Dat geeft vast extra motivatie. Zo te lezen hebben jullie een prachtreis! Het weer daar wordt inderdaad beter; kunnen jullie je ongetwijfeld bruine kleurtje bijhouden.
    Sterkte en groeten!

• 28 Mei 2007 - 21:30

Kees En Ria Hilgers:

Fantastisch dat jullie het al tot zover tot een goed eind hebben gebracht! Het zal heel zwaar geweest zijn als je met slecht weer door bergachtig gebied moet trekken. Het eind is nu in zicht en de weersvooruitzichten beter. Veel plezier en sterkte op het laatste traject en een fantastische ontvangst in Santiago de Compostela!

• 29 Mei 2007 - 00:05

Renate:

Zo net thuis gekomen na een gezellige dag werken. Lekker nog en watertje genomen want we heben het weekend weer zat gehad. Ben nog met mama lekker zaterdagavond even naar Fokko geweest. De buurmannen waren er ook ( van mij ).
    Voor dat het licht werd waren we thuis, keurig toch. Nou Pa en Henk nog een aantal honderden kilometers en dan mogen jullie over de eindstreep lopen. Dus een beetje doorlopen !!!!!!!!!!
    Sven hoeft deze week niet naar school dus we hebben een beetje vakantie, hopenlijk wordt het weer wat beter, gaan we gezellige dingen doen.
    Mannen tot heel gauw we bellen.

Groetjes uit De Rijp
    Renate

• 29 Mei 2007 - 07:26

Lynette:

de laatste loodjes echt knap wat jullie gepresteerd hebben maar ook gezellig voor de familie en vrienden dat jullie bijna weer thuis zijn,, geniet nog en dit avontuur kunnen ze jullie nooit meer afpakken liefs

• 29 Mei 2007 - 11:14

Ruud En Miranda:

Mannen nog even vol houden. Jullie hebben wel het tempo erin, er zijn er niet veel die de route zo snel gelopen hebben, denk ik. Geniet er nog maar lekker van en succes.

Groetjes Ruud en Miranda

• 29 Mei 2007 - 14:07

Martin Dalenberg:

Nog 2 weken "laatste loodjes"!
    Veel plezier en kracht toegewenst voor de laatste trajecten.Wij genieten van de verhalen en hebben gigantisch veel bewondering voor jullie prestatie.
    Adios

• 29 Mei 2007 - 17:07

Esther & André (HVC):

Buenos Dias señores! Wat hebben jullie het tempo er in zeg, jullie gaan als de brandweer. Komen jullie de man met de hamer nou nooit eens tegen? Die tapas maken een hoop goed zeker? Jullie mogen de feestdagen hier dan gemist hebben, voor mij is Spanje het land van de feesten. Er komt er vast nog wel één op jullie pad. Zijn jullie de Tuna al tegengekomen (groep studenten die serenades zingen)? Je mag ze niet missen.
    Nog veel plezier, wij werken nog wel even door.....
    Groetjes, André & Esther

• 31 Mei 2007 - 15:23

Margaret:

wij hebben zoveel bewondering voor jullieals il zelf loop moet ik altijd even aan cor en henk denken geweldig nog even en cor ja hoor je kan als je thuis kom het gras maaien xxx de braasies

• 31 Mei 2007 - 19:07

Claar Baylé:

Hoi Cor en Henk,

Jullie maar denken dat jullie helemaal alleen lopen, wij lopen mooi mee vanachter de computer. (ook lekker droog!) Heb enorm veel bewondering voor wat jullie doen. Sterkte voor het laatste stuk............

Liefs Claar