Henk zijn verjaardag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Henk zijn verjaardag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Henk zijn verjaardag

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

26 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Weer even een berichtje van de pelgrims we zijn net aangekomen in Terradillos de Los Templarios.Tussen het wisselvalligweer door lopen wij met een rotgang naar Santiago.Nu de eindstreep nadert gaan we steets sneller.Van Burgos naar Castrojeriz een mooi tocht het gebied is zeer groen,het regent bijna iedere dag.In Castrojeriz de hele grote verassing daar stonden opeens mijn Dochter Laura en mijn ouders.Dit hadden ze voor mij geregeld.Ik wist helemaal van niets.Zo werd het toch nog een van mijn mooiste verjaardagen.We hebben met ze alle gebarbequed op de camping.Het weer werkte niet mee,dus het moest in de camper.
25 Mei richting Villalcazar de Sirga een lange tocht door tarwe velden en het was mistig we vonden een slaapplek in het dorp.
26 Mei vroeg gestart richting Carrion de los Condes een leuk stadje, daar hebben we koffie gedronken.Het was een hele saaaie weg richting waar we nu gaan eten en slapen.Het is wel een verassend mooi plek.Want we wilde nog doorlopen maar Cor hield me tegen(henkie eten en drinken).De lunch was goed.PS Iedereen nog bedankt voor de leuke reacties op mijn verjaardag speciaal mijn ouders en mijn Lieve dochter Laura om de lange reis te maken.

• 26 Mei 2007 - 16:13

Kelly:

hey papa en cor
    ja dat was denk wel je mooiste verjaardag..
    nog 2 weken dat houden jullie nog zeker wel vol:D
    Dikke kus van kelly

• 26 Mei 2007 - 17:32

Theek En Mariëtte:

Hallo Cor & Henk, het begint nu lekker op te schieten. Wat mooi dat jullie het zo goed hebben. Het blijft toch wel erg bijzonder wat jullie doen. Nog een week of twee en dan hebben jullie het volbracht. We kijken naar jullie uit!(In de Rijp)
    Groetjes vanuit de Klaterbuurt

• 26 Mei 2007 - 19:52

Otto En Tineke:

Henk nog gefeliciteerd.Leuk dat je verrast werd door je ouders en je dochter.En Senior Cor,de laatste loodjes zijn daar.Het zal je ook wel weer lukken.Fantastisch/Volgend jaar weer?
    Zie je in De Rijp
    Otto en Tineke Haarlem/Javea (Spanje)

• 26 Mei 2007 - 20:02

Jan En Eef Knook:

Cor en Henk!
    Nog even doorlopen en het is jullie gelukt.
    Weer twee mensen waar we trots op kunnen zijn. Groeten van ons uit Dronten.

• 26 Mei 2007 - 21:36

Jan Geert De Eerste:

Beste Henk ik wil je nog van harte feliciteren met je verjaardag wat een verrassing dat ouders en je dochter zomaar even langs kwamen.Dat geeft voor jullie beide de burger weer moed voor de laatste dagen van jullie tocht.
    Maar denk aan het gezegde Prijs de dag niet voordat het avond is.
    Mannen nog heel veel sterkte en succes de komende dagen.

• 27 Mei 2007 - 05:52

Evy:

Ome Cor en Henk.
    Jullie gaan geweldig en ik hoop dat dit voor de komende weken zo blijft gaan!
    Tot gauw!!

• 27 Mei 2007 - 09:19

Marry Slippens:

lieve Cor en Henk
    Het gaat nog steeds goed met jullie als
    ik dat lees.Ik ben heel trots op jullie,
    dat jullie bijna jullie avontuur vol
    bracht hebben nog een paar weken dan is
    het zover ik wens jullie daarmee nog
    heel veel succes en nog een paar zonnige
    weken met heel veel plezier verder.
    Cor ik zie er weer naar uit om je weer
    eens lekker vast te pakken .

vele groetjes van Marry

• 27 Mei 2007 - 12:55

Frank En Caroline:

Veel Sterkte met de laatste loodjes en nog veel plezier.

• 27 Mei 2007 - 16:15

Gerrit En Ant Loots:

Hallo Cor en Henk,
    Op deze regenachtige Pinksterdag een bericht uit De Rijp.
    Op de eerste plaats van harte Henk met je verjaardag.Persoonlijk kunnen wij je niet maar als je dit bericht van jouw lees dan is het netjes jouw te feliciteren.Wat gaat het uitstekend met jullie beiden. Zoals wij lezen is het weer niet zoals je mag verwachten in Spanje. Maar als de finisch in zicht komt dan verzet je je tegen dit tegenvallende weer. Wij zijn eigenlijk benieuwd als jullie steeds meer pelgrims op deze route tegen komen richting Santiago? Wij vinden de prestatie per dag toenemen ,zoveel dagen weg uit de geeigende omgeving De Rijp en Starnmeer.
    Ook de teambuilding is een prestatie waard,zoveel dagen met elkaar optrekken is niet niks.Maar wat een schat van een levenservaring hebben jullie beiden opgedaan.De bijna dagelijkse verslagleg-
    ging met heel veel foto s geeft dit duidelijk aan. Nog heel veel loop plezier en hopelijk beter weer tot aan het eindpunt.
    Groeten Gerrit en Ant Loots.

• 27 Mei 2007 - 17:12

Germa:

Heei buurman en cor:p
    Gaat alles goed met jullie reis?
    Jullie zijn er al weer snel he?
    Groetjes Germa Buis

• 27 Mei 2007 - 22:26

Cor En Manon:

Hup baas en henk zet hem op! De laatste (paar) 100 km :)...
    En veel succes en groetjes uit de buurtjes

• 28 Mei 2007 - 06:29

Marcel Korver:

henk van harte...nog ff doorstappen en het zit er weer op.groetjes

• 28 Mei 2007 - 07:20

Rik & Milda:

Henk,
    Alsnog van harte,zowel met je verjaardag als met de voortgang van jullie monstertocht. Jammer voor jullie dat het weer zo "Nedelands" is, maar met de finish in zicht slaan jullie je ook daar wel doorheen. Jullie zien de Brandaris al.

Gr. Rik & Milda

• 28 Mei 2007 - 07:26

Ton En Bertie.:

hallo cor en henk wij volgen jullie regelmatig, erg leuk om te lezen nog heel veel succes voor het laatste stuk

• 28 Mei 2007 - 11:23

Cees En Sonja:

hoi cor en henk!
    henk nog gefeliciteerd met je verjaardag en jullie allebij nog veel succes met de laatse kilometers!!

• 28 Mei 2007 - 17:36

Rian:

hallo cor en henk, ik zit nu,28 mei, in carrion de los condes met vrienden in een hotel, even vakantie van het pelgrim-bestaan en kom ik jullie inens tegen! van harte nog! deze week ga ik het een beetje rustig aan doen. veel plezier nog ,rian