Feest in Spanje - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Feest in Spanje - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Feest in Spanje

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

24 Mei 2007 | Spanje, Burgos

Pelgrim Henkie viert vandaag zijn 44ste
verjaardag.

• 24 Mei 2007 - 06:10

Gerwina:

Lieve Henk, wat een dag wordt het vandaag voor je, als pelgrim jarig zijn gebeurt niet ieder jaar. Ik hoop dat het een mooie dag voor je wordt vol verassingen.
    De fanfare en de taart staan in ieder geval voor je klaar. Cor jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je maatje Henkie, en neem een lekkere borrel van me.

• 24 Mei 2007 - 06:16

Sandy:

Hoiiii Henk,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    maak er een gezellige dag van en laat je maar lekker verwennen door cor.
    tot gauw en toi toi toi
    Groetjes,
    Ferry,Sandy en Shari

• 24 Mei 2007 - 06:37

John & Alice:

Goedemorgen mannen,

Henk van Harte Gefeliciteerd en je weet zo`n verjaardag maak je maar een keer mee. Loop niet teveel vandaag anders is er haast geen tijd meer voor de borrel. Cor ook van Harte met je maatje en maak er samen een onvergetelijke dag van.

Groetjes uit Rijp,

Van John & Alice.

• 24 Mei 2007 - 06:55

Henk-Jan:

Hallo Henk,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 44 alweer, op naar de 50.
    Veel plezier vandaag geniet er maar van samen met Cor,je viert niet elke dag je verjaardag in Spanje. Ik neem vanavond wel een lekker biertje op je gezondheid (doe ik normaal nooit hoor).

Groetjes van je muziekmaat.

• 24 Mei 2007 - 09:49

Liesbeth Huijsman:

Cor en Henk gefeliciteerd, ik vind het geweldig wat jullie presteren.
    Volg het met veel belangstelling

• 24 Mei 2007 - 09:56

Jim En Jacqueline:

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,denken veel aan jullie, zagen op het journaal dat het slecht weer is in het gebied waar jullie ongeveer zijn.
    Nog veel wandelplezier,Groetjes Jim en Jacqueline.

• 24 Mei 2007 - 14:44

Cor En Maja De Jong:

Gefeliciteerd Henk, al kennen wij jou niet; Cor wèl, en al heel lang. Wat een geweldige prestatie en wat zullen jullie een conditie opbouwen! Wij hebben een schoonzus die uit Santiago de Compostella komt. Zij en mijn broer zijn daar regelmatig bij haar familie.
    Groeten uit Middenbeemster.

• 24 Mei 2007 - 15:11

MARGARET:

HOI HENK GEFELICITEERD MET JE 44STE VERJAARDAG EN EEN FIJNE DAG TOEGEWENST COR OOK VAN HARTE MET HENK EN NOG VEEL SUCCES GR.DE BRAASJES

• 24 Mei 2007 - 15:23

Kelly:

Hey papa, Gefeliciteerd met je verjaardag.. de dag zal 1 grote kado voor je zijn.. we zien jullie snel weer..
    dikke kus Kelly

• 24 Mei 2007 - 18:11

De Schimmeltjes:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Henk!! We hopen je een onvergetelijke verjaardag zult hebben met geweldige verrassingen. Als je weer thuis bent, krijg je van ons je verjaardagscadeau. Een paar nieuwe wandelsokken lijkt ons wel wat!! Met nog maar weinig kilometers voor de boeg wensen we jullie voor de laatste periode lekker droog wandelweer en graag tot gauw.

• 24 Mei 2007 - 19:08

Peter En Natasja:

gefeliciteerd henk 44 dat is een respectabele leeftijd

• 24 Mei 2007 - 19:35

Renate:

Ha die Pa en Henk
    Gefeliciteed man met je verjaardag, en wat een verassing dat je dochter met je ouders even langs kwamen. Zo'n bijzondere verjaardag krijg je nooit meer. Of je moet er volgend jaar weer zin in hebben. Gezellige avond nog met z'n 2 tjes.

Groetjes uit De Rijp
    Renate en de rest van de Familie

• 24 Mei 2007 - 19:36

Hee Oompie :

gefelicteert met je verjaar dag
    hoop dat gewina taart veel plesier nog later afz marcel qua

• 24 Mei 2007 - 20:20

Tante Elly:

Pelgrim Henk
    Gefeliciteerd met je 44 verjaardag.
    Hoop dat het een fijne dag voor jou en je
    maatje Cor word.
    Ook Gerwina Kelly Laura gefeliciteerd.
    Groetjes Tante E en Ome N

• 24 Mei 2007 - 20:30

Bram En Trudy:

Hoi Henk,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Het kan nog net. Hopelijk heb je een leuke dag gehad.
    Succes verder.
    Groeten van je buren.

• 24 Mei 2007 - 21:11

Chantal,Kees, Sophie:

Hartelijk gefeliciteerd HENK...
    We hebben je al gebeld, maar nogmaal geniet van je jongste dochter en je ouders.
    kus van ons drietjes.
    Kees, Sophie en Chantal

• 25 Mei 2007 - 15:18

Corrie Uit Westgraft:

geweldig jongens ga door hoor.