Herbergier Pepe - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Herbergier Pepe - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Herbergier Pepe

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

22 Mei 2007 | Spanje, Burgos

Vanaf Viana zijn we naar Ventosa gelopen dwars door de Rioja een prachtige wijnstreek.
19 mei liepen we de stad Logroño binnen,Cor zei tegen Henk ze beginnen het te begrijpen koek en soopie ala Piet aardbei koffie en koek gratis,doet u maar een bijdrage.Na 2uur lopen de stad uit en daar stonden onze Spaanse Vrienden.De mannen stonden met aanhanger en daarin olijven worst cider brood en als topper ham van de patranegra super.Vandaar naar Ventosa.
20 mei naar Santo Domingo een lange tocht we hadden twee keer mazzel twee keer onweerbuien en we konden goed schuilen.In de stad aangekomen heerlijke tapas gegeten en optijd naar bed.
Maandag 21 mei van Santo Domingo naar Espinosa Del Camino we gingen met regen de deur uit we liepen door tarwevelden oneindig het werd droog en dreigde een saai dag te worden.Maar we kwamen bij de herberg aan en daar stond Herbergier PEPE.Hij heeft plek voor 10 personen.En selecteert wie er binnen mag leuk om mee te maken.Om 8 uur had hij het eten klaar salade met kisch en paella en rode wijn.
We werden vanmorgen gewekt door muziek 6.15 hij heeft op de slaapkamers muziekboxen hangen.
22 mei zijn we naar Burgos gelopen de hele waren we in de wolken dikke mist.We liepen namelijk op 900 en 1000 Meter hoogte.Pas toen we bij Burgos aankwamen knapte het op.
PS jongens van de Huisman ik ben trots op jullie.

• 22 Mei 2007 - 14:50

Kelly:

ik ben trots op jullie!!
    het gaat goed zo..:D

dikke kus kelly

• 22 Mei 2007 - 15:08

Marcel Korver:

is dat niks voor ons.ff naar spanje ff naar PEPE.keep on walking...groeten

• 22 Mei 2007 - 15:16

Liesbeth:

Wat een avonturen! Leuk om steeds mee te lezen! Ga zo door, we zijn enorm trots!
    En Henk, Gerwina en ik hebben heerlijk staan swingen bij Diaantje Rossie!Was super gezellig!
    Dikke zoenen vanuit Driehuis!

• 22 Mei 2007 - 15:25

Dorus En Lies :

Elke dag is weer anders voor jullie wat een geweldige ervaring zal dat zijn Prachtig om al die belevenissen te volgen voor je het weet is de eindsteep in zicht Succes met wat er nog komen gaat

• 22 Mei 2007 - 18:42

Jan En Dieuwke:

we genieten van jullie verhalen.Het gebied waar jullie nu lopen, kennen wij vanuit de auto, ook toen was het genieten. En jullie weten het, de parador in Santiago is het neusje van de zalm, daar MOET je een nachtje slapen! We zien uit naar jullie volgende verhalen, dag, groeten uit westgraftdijk.

• 22 Mei 2007 - 22:58

Renate:

He Pa en Henk
    Na een drukke dinsdagavond werken is het altijd gezellig thuiskomen, want het is altijd weer leuk om wat van jullie te lezen. Leuke reactie's van de gasten, die met bewondering naar die grote kaart staan te kijken.En dan de meest rare vragen stellen. Sommige weten niet eens waar Spanje is. Nou daar schijnt ook Sinterklaas ergens te wonen, maar ze zijn hem nog niet tegen gekomen. Het is voor hem ook zomer, en het is weer zo december dan heeft hij ook weer druktes.
    Alles gaat hier toppie. Piet gaat woensdag ochtend op schoolreis naar Bakkum, met de fiets. Het weer schijnt mee te werken dus dat worden mooie dagen.
    Met Pinkserdagen is het hopeijk lekker weer, gaan we even van genieten. En Pa de trap staat er in, kunnen we eindelijk knap naar boven lopen. Het huis word top. Nou zet um op en we bellen.

Groetjes ook van Arthur Svennie en kleine Maud
    Kus Renate

• 23 Mei 2007 - 11:20

Hans E Karin Italie:

cor en henk, ook vanuit italie worden jullie op de voet gevolgd. we zijn vol bewondering en lezen elk bericht. veel liefs vanuit terracina