Voor PEPE - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Voor PEPE - Reisverslag uit Belorado, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Voor PEPE

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

21 Mei 2007 | Spanje, Belorado

Onderweg hoorden we dat we naar Pepe moesten dit moest te gek wezen om hier te slapen, dus deze dag hard doorgelopen om er te komen. Gr. H&C

• 21 Mei 2007 - 19:29

Marcel:

hee oom
    hoe gaat het met je
    hier gaat het goed alleen vorge week in de cel gezetten omdat angelo me een gestolen brommer verkoopt alleen hij wist het niet maar voor de rest gaat het goed nou ik zie je wel weer een keer doei groetjes je lieven neefje

• 21 Mei 2007 - 19:32

Angelo:

hoi hoe is het tamara en ik gaan woensdag ook naar spanje hoe is het daar hier best
    laterssssss

• 21 Mei 2007 - 20:40

Danielle En Richard:

Henk en Cor, In Richard en Willem is een goede vervanging gevonden voor de HT dit jaar. Karin heeft de tocht ook gevolgt vanaf de volgboot dus er was geen gevecht om de roeibanken te vullen. De heren hebben het prachtig gedaan. Flink windje, lekker zonnetje en een ondiep Schuitegat. Terschelling werd bereikt na 3 uur en 34 minuten. Resultaat plaatsnummer 30!
    Jullie vergezichten zijn iets anders dan de Waddenzee, maar het ziet er prachtig uit. Veel loopplezier nog.