Navarra wijn - Reisverslag uit Viaña, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Navarra wijn - Reisverslag uit Viaña, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Navarra wijn

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

18 Mei 2007 | Spanje, Viaña

Even een bericht uit Viana.Gisteren zijn we begonnen in Puente la Reina deze plaats ligt 346m hoogte.En we moesten lopen naar Villamayor de Monjardin dit ligt op 675m er waren heftige klimmetjes bij vooral in het begin.Daar aangekomen na 30km kregen we al kipkerry.We kregen een mooie kamer aangeboden.Om 7uur gingen aan tafel.Voor het eten eerst bidden.We kregen een rijkelijk menu voor geschoteld.En onbeperkt Navarra wijn,dus wij hebben erg goed geslapen.Vandaag Vrijdag om 6uur op,geweldig ontbijt buffet en op richting Viana.Onderweg prachtige vergezichten en hele mooi dorpen en schitterende wijngaarden.In Viana aangakomen hebben wij slaapplaats gevonden in de gemeentelijke herberg Andres Munoz.Enmorgen richting Navarrete.
En monique veel plezier in je nieuwe huisje.

• 18 Mei 2007 - 20:15

Leo Van Etten:

Teruggekomen van vakantie uit Zuid- Frankrijk hebben we onmiddellijk de mails geopend met jullie geweldige ervaringen.Vooral de zin "voor het eten eerst bidden" doet ons zeer deugd, dat snappen jullie natuurlijk wel!We zien het voor ons. Zo zie je maar waar een wandeltocht al goed voor is.
    Veel sterkte verder op jullie fantastische reis.Hou vol!( en denk erom: bidden!)
    Leo en Karolien.

• 18 Mei 2007 - 22:43

Willie:

Zo, het schiet een beetje op nu ,zo hebben jullie alle weer type´s mee gemaakt, in de afgelopen weken.Wat jullie in deze tijd mee maken en zien,maken veel mensen in een heel leven niet mee. Leuk even een smsje met Gerrie,we waren erbij.Nou dikke knuffel voor jullie, we lezen stug door.Willie,Wim.

• 18 Mei 2007 - 22:44

Willie :

Komen er geen foto´s meer?

• 19 Mei 2007 - 01:57

Hein:

Even een berichtje uit Australie!
    Allereerst vindt ik het een super prestatie van de vele kilometers die jullie al hebben gelopen.
    Ik zou zeggen ga zo door en geniet van alles wat je tegenkomt.
    Dat doe ik namelijk ook en het is super! :-)

Succes en de groetjes uit Springwood,

Hein

• 19 Mei 2007 - 16:22

Marcel Korver:

lekker genieten van de omgeving is ook erg belangrijk,onthou dat wel.....

• 20 Mei 2007 - 07:43

Bert Mentink:

Beste Cor en Henk,
    Ik kwam jullie tegen op 15 april bij een pizzeria in Bar sur Seine. Jullie hebben sindsdien wel erg snel gelopen. Deze etappes zijn denk ik wel heel veel moeilijker dan in Midden Frankrijk. Ik ben op 21 april in Vezelay gestopt en ga volgend jaar vandaar weer tien dagen verder. Heel veel succes met de laatste kilometers.
    Groeten,
    Bert Mentink Z.O. Beemster

• 20 Mei 2007 - 18:27

Max Nibbering:

nog niet aan de norrit van al die paellja
    kijk maar uit voor je het weet laat je een natte scheet.

• 21 Mei 2007 - 13:17

Kees De Wildt:

Cor bij toeval kwam ik op deze site en vol bewondering las ik jullie prestatie. Een ervaring die je genoeg stof tot vertellen geeft. Straks thuis maar ook nog over 30 jaar in het bejaardenhuis. Geweldig man, geniet en kom gezond weer thuis.