Toch in Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Toch in Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Toch in Ventosa

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

19 Mei 2007 | Spanje, Ventosa

We dachten deze dag een beetje af te snijden, maar dat mislukte want het werden uiteindelijk meer kilometers dan we dachten, en zijn toch in Ventosa belandt. Heerlijk gegeten deze avond, onze keukenprinses "Cor" had weer zijn best gedaan. tot gauw de Pelgrims

• 21 Mei 2007 - 12:46

Renate :

He Pa en HENK
    Je moet er een entje voor lopen maar dan heb je wel mooie foto's.
    Leuk om te zie dat jullie zelf de was doen, scheelt de meiden een hoop werk als jullie weer thuis komen.
    Jullie zien er goed uit, gespierd en lekker bruin. Maar dat kan ook niet anders met dat mooie weer. Nou mannen nog een paar weekjes zet um op.

Groetjes uit De Rijp
    Kus Renate

• 21 Mei 2007 - 13:42

Gerwina:

Wat een prachtige foto's weer, jullie zien er zeker goed uit. Maar volgens mij zorgen jullie ook wel goed voor elkaar of wordt er voor jullie gezorgd. Het eten en drinken op de foto's ziet er lekker uit. De koeienfoto's zijn ook geweldig Henk, toch een beetje het thuisgevoel he!!! Ik spreek jullie snel xxxx. (en inderdaad Renate dat wassen houden we er thuis ook in)

• 21 Mei 2007 - 18:51

Ot En Greet:

Hoi Cortje en Henk,

Zo te zien wordt het steeds gezelliger.
    Mooie omgeving met veel wijngaarden.
    Leuk dat je onze buurtjes ontmoet hebt, maar wat een prestatie van jullie.
    We zijn afgelopen weekend weer eens met de TX44 mee gevaren. Heeft Cortje nog leuke herinneringen aan.
    Nog veel loopplezier, we zijn trots op jullie. Liefs Ot en Greet