Door Pamplona - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Door Pamplona - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Door Pamplona

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

16 Mei 2007 | Spanje, Puente la Reina

Hoi zijn we al weer.Na twee dagen dwars door de bergen gelopen te hebben.Zijn we aangekomen in het mooi stadje Puante la Reina ,di is 27km voorbij Pamplona.Het waren weer twee stevige dagen veel regen en daardoor veel blubber en gladde bergpaden voor Cor moeilijk die struikelt VAAK.Maar de prachtige vergezichten maken dit weer allemaal dik de moeite waard.Morgen gaan we richting Villamayor de Monjardin dit 29km en dan slapen we bij rifuge van de Oasis Trails Foundation uit Doorn.Het weer ziet er goed uit dus hopen we droog over te komen.We gaan nu paellja eten.

• 16 Mei 2007 - 15:59

Renate:

Jammie jammie, eet smakelijk mannen.
    En vooeal veel suc6 verder!!
    Groetjes R&R

• 16 Mei 2007 - 16:36

Kelly:

ey papa
    het gaat nog goed zo te lezen
    ja de bergen zijn eenmaal zwaar hea haha;)
    na dat redden jullie wel..:D
    Eet smakkelijk!!
    Dikke kus kelly..

• 16 Mei 2007 - 16:49

Gerwina:

Goed om te horen dat het allemaal zo goed met jullie gaat. Jullie schieten al erg op, maar ja wat wil je als je te vaak bonen eet, dan ga je ook als een kogel. Nog 4 weken te gaan en dan gaan we jullie weer zien. Voorzichtig he!!!!!

• 16 Mei 2007 - 17:16

Otto&tineke,Haarlem:

Beste Cor en Henk
    Grote klasse.Cor je zal nooit meer wennen achter de bar.
    Sterkte en ga zo voort.
    Groetjes uit Javea(Alicante)

• 16 Mei 2007 - 18:12

Monique:

Dag lieve Cor,

Nog steeds leuk jullie verhalen te lezen! Hoop dat u het nog steeds erg naar uw zin heeft! Hier gaat alles goed, koetjes en kalfjes... Mijn huisje is klaar, erg mooi geworden! Als u terug komt moet u maar snel een keer op de koffie komen!

Tot snel Cortje, ik blijf alles lezen hoor!

Dikke kus Monique

• 16 Mei 2007 - 19:15

Ruud Van Tiel :

nog ff volhouden mannen jullie schieten al op en passen jullie op voor de stieren in pamplona hahahaha

• 16 Mei 2007 - 20:10

Marcel Korver:

als je die blubber onwijs te gek vind moet je een keer gaan prutten in schermerhorn.na afloop ken je aan het bier(hetzelfde als dat de zon verderop schijnt)...

• 16 Mei 2007 - 21:31

Jan & Trudi Kikkert:

Hoy Cor en Henk
    Hier Oost-Graftdijk.
    Geweldig wat jullie doen,dat kan niemand jullie afnemen.We volgen jullie.
    Heel veel succes en genieten hoor!!
    Groetjes en hou vol.

• 16 Mei 2007 - 22:40

Ingrid:

hoi henk

eindelijk in spanje nu ben je nog jong 43 maar over een paar dagen een jaar ouder dat word afzien hahahaha.ik ben erg trots op je ook op cor ik bel je snel hou vol dat zal wel lukken dat weet ik en als je thuis ben als toetje de nijmegen er achter aan.hoe hou je het vol.alles gaat goed hier ben nu 4 dagen vrij henk en cor zet hem op en doe voorzichtig waar je loopt.xxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Mei 2007 - 10:07

Kiek/willem:

wij zijn weer terug in nederland,knap wat jullie doen.wij hebben al moeite met vals plat.Tot in de Rijp

• 17 Mei 2007 - 18:16

Jan En Carla Tol:

Hallo Cor,

wij willen je vanuit de Beemster,
    heel veel succes wensen met de rest van
    je reis.

gr. Jan en Carla

• 17 Mei 2007 - 21:54

Ruud & Nicoline:

He Zwoegers,

we zien en lezen dat jullie goed op dreef zijn. Een gigantische opgave, maar super dat jullie dit zo goed doen en volhouden. Wanneer je al zo ver bent, dan zal het zeker tot een goed eind komen.
    Dus kanjers, zet 'm op

Groeten uit Haarlem

• 18 Mei 2007 - 09:36

Sandy:

Heee Henkie en Cor
    Nou jullie zijn er bijna nog een klein stukkie hahaha maar dat gaan jullie zeker redden!!!!
    Wat jullie tot nu toe gepresteerd hebben is al ongelofelijk
    knap hoor !!!
    nou mannen geniet er van en tot gauw
    xxx Sandy,Ferry,Shari