De twee pelgrims - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu De twee pelgrims - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

De twee pelgrims

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

28 Maart 2007 | Nederland, Heeze

dit bericht wordt gescheven op een zon overgoten terras in heeze .
hoi hier zijn we al weer .
vandaag hebben van Vessem naar Heeze gelopen.
door de kempen lopen is dik de moeite waard.
het is een prachtig natuur gebied met zeer mooie vila's en een kasteel ,de woning van hans wiegel.
de ontvangst op ons logeeradres was erg leuk de man was namelijk een vriend van botje(asperge leverancier).
morgen lopen we naar Weert.

• 28 Maart 2007 - 17:23

iel bonen

• 28 Maart 2007 - 18:16

Moniek:

heej cor en henk.
    hoe gaat het met jullie nu ?
    al blaren?
    -groetjes- moniek (uit de klas van laura)

• 28 Maart 2007 - 18:34

Nils, Astrid, Kids:

Lieve ome Cor en Henk,
    Super hoor jullie wandeltocht! Veel plezier en lol onderweg. Liefs

• 28 Maart 2007 - 18:45

Max:

Hey Henkie, hoe gaat ie ?
    Gisteravond de 1ste training gehad, we missen je. Net als bij t roeien gewoon doorlopen. Groetjes Sera & Max

• 28 Maart 2007 - 20:39

Kees En Ria Hilgers:

Hallo Cor (en Henk),
    Van Ben Vlaar hoorden wij van jullie grote avontuur. Wat fantastisch! Ria en ik kennen alleen het traject van Burgos naar Santiago de Compostela, maar dan per auto. Op dat traject hebben we talloze wandelaars zien lopen; heel aanstekelijk!
    Wij wensen jullie heel veel succes, goed wandelweer en vooral een ijzersterke gezondheid!

• 28 Maart 2007 - 20:57

Svennie:

He Opa
    Jij loopt naar Spanje daar spreken ze wel een andere taal hoor.
    Maar anders helpt opa Luc je er wel mee.
    Ik mis je wel hoor.We bellen weer snel.
    Ook voor Henk.

Kusjes van Sven en ook van Maud

• 29 Maart 2007 - 06:30

Herbert:

oh, op een met zon overgoten terras, zo te zien gaat het allemaal nog wel goed..

Mooi, de eerste grens is in zicht dus,
    wel blijven insmeren tegen het zonnetje,
    goede reis mannen,
    groet
    Herbert

• 29 Maart 2007 - 15:54

Saskia:

heey henk en cor,
    zet hem op, en ga zo door!

• 29 Maart 2007 - 17:50

Tamara:

heey oom en cor
    het schiet al lekker op de eerste grens is bijna in zicht.;)
    nou veel succes verder.
    groetejs en xxxxx
    tamara:)

• 29 Maart 2007 - 18:02

Ruud Van Tiel :

veel suxxes hebben jullie wel je pas poort mee hahahah strekte verder met jullie toch te voet

• 29 Maart 2007 - 20:03

Gerritloots:

Hallo Cor en Hans,
    Wat gaat de tijd toch snel.
    Pas vertrokken uit De Rijp en nu bijna al in Belgie.Zo zie je maar een goede voorbereiding is het halve werk.
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin. Houden zo!Je bent toch dag en nacht op elkaar aangewezen, wat op zichzelf al een prestatie is.
    Op naar Belgie.Een tip: weten jullie dat je de bevolking dient aan te spreken met U! De kans bestaat als je dit niet aanhoudt dat je het land niet mag betreden. Grapje!
    Geniet van de omgeving en veel succes samen. Tot ziens Gerrit en Ant Loots.

• 29 Maart 2007 - 21:40

Margriet:

Hoi Cor en Henk,

Alweer een week onderweg dat gaat snel!
    Hier in de Rijp gaat alles lekker, het normale leven rommelt door, terwijl jullie waarschijnlijk de mooiste plekjes zien. Lijkt me heerlijk!
    Nou nog even en dan zijn jullie nederland uit,ik volg het via de site wat super is. Nou mannen succes als ik nieuws heb dan horen jullie het groetjes Margriet.

• 30 Maart 2007 - 07:34

Henk-Jan:

Henk & Cor,

Ik ben beretrots op jullie echt een prestatie. Jullie treffen het wel met weer lekker in het zonnetje.
    Op naar Maastricht en dan de grens over.

• 30 Maart 2007 - 09:45

Aart:

He cor! Hier un berichie uit de keet fan duura. Zit op de leptop van jan nib. We zitte in heerhugowaart op het moment. Het weer is errug goed hier. En bei julie? Gaat het lope nog wat? Veel sukses nog en we spreeke mekaar.

Groeten van Aart

• 30 Maart 2007 - 11:13

Willemijn En Swieb:

Hoi Cor en Henk,

Alles nog onder controle? Heb je asperges afgestuurd naar De Rijp,
    dan gaan we die even uitproberen.....

Goede reis en denk eraan, vooral veel plezier aan de wandeltocht beleven.

• 30 Maart 2007 - 16:43

Erik+John Roelofsen:

Cor en Henk,

Suc6 mannuhhhh
    En drink er één op ons.

• 30 Maart 2007 - 19:07

Renate:

Hallo mannen,zo te lezen gaat 't jullie goed. De voet op buitelandse bodem zetten zal ook geen probleem opleveren toch!! Zeg ik heel stoer na een rondje de Woude...Veel suc6 verder! Kus en groet vanaf het LLBuurtje.

• 02 Mei 2007 - 16:07

Margaret:

hoi mannen wat zullen jullie toch genieten steeds mooi weer hou vol en succes xxx gr.margaret