De trekkershut bewoners - Reisverslag uit Schoonbron, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu De trekkershut bewoners - Reisverslag uit Schoonbron, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

De trekkershut bewoners

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

31 Maart 2007 | Nederland, Schoonbron

we zitten momenteel trekkershut in schoonbron.We hebben net heeerlijk gegeten.Boodschappen gedaan.We wilden gaan koken maar moesten van buren alles lenen lucifers bestek pannen.Cor kookte terwijl Henk de was deedt.Gister zijn we van Weert naar Born gelopen vandaag van Born via Valkenburg naar Schoonbron gelopen.Het was de moeite waard om door het glooiende landschap te lopen.we doen aan iedereen de groeten.de fotoos volgen.

• 01 April 2007 - 10:29

Willie:

Haha ,ook bij jullie gaat alles gewoon door, zo ook de was .Wat hebben jullie nu een mooi weer,ik hoop dat het zo door gaat .Veel loop plezier en we volgen jullie ,knuffel van ons .Willie en familie.

• 01 April 2007 - 12:36

Wietse+Lia:

Volgens de berichten gaat het voort varent trouwens nou jullie in schoonbron zijn kunnen jullie ook wel even bij de gulpen brouwerij in Gulpen langs dat is vlak in de buurt daar ben ik 16 april van TC.westerkogge wij wensen jullie beiden veel wandel plezier wij blijven jullie volgen
    GR.Wietse+Lia

• 01 April 2007 - 17:59

Henk Guijt:

cor en maatje,

zo te lezen gaat het goed met jullie, je
    weet ik wandel zelf ook veel maar dit lijkt me toch wat.
    Veel wandel plezier en hopelijk ook een beetje knap weer toe gewenst.

groeten,

Fam.Guijt

• 02 April 2007 - 07:36

Thijs En Bo:

hoi opa gaat i goed, met ons top. heel veel plezier.

• 02 April 2007 - 08:13

Cor Oudejans:

Cor en jongens,
    Leuk om het te kunnen lezen. Veel succes verder. Ik hoop dat jullie het redden.
    Groetjes
    Cor Oudejans in Australie

• 02 April 2007 - 08:45

Bom:

he henk is hier erg gezellig 1 echte man en al die vrouwen grt bom hahahahaha

• 02 April 2007 - 14:52

Danny En Sil:

Ha die Cor! Wat een belevenissen allemaal weer. Prachtig om te lezen. Nog bedankt voor je smsje trouwens. Tot snel weer. Groetjes van ons.

• 02 April 2007 - 15:29

Vokko En Linda:

Ha die Cor,

Wij wensen je een hele fijne blaarloze tocht toe !

Koppie hier en koppie daar, je hebt weer
    mooi voor-el-kaar.

Groeten uit een zonnig de Rijp

Paradise.............Vok en Lin

• 02 April 2007 - 20:41

Jan Geert De Eerste:

Beste Cor en Henk

Niet terug van 5 dagen Zweden direct de mail opgezocht. Fantastisch dat jullie alweer zo zijn opgeschoten en met prachtig weer Lucifers ??? jullie roken toch niet want nu heb je toch van die makkelijke lange aanstekers op gas.
    Maarja je bent jong en je wilt wat.
    Nou mannen nog veel succes en tot het volgende bericht.

• 03 April 2007 - 06:36

Gerard Schokker:

Beste Cor & Henk,

Erg leuk om jullie op deze site te volgen.
    Ik vind het echt een superprestatie; HEEL VEEL SUCCES !!!

• 03 April 2007 - 14:23

Sonja:

Hoi Henk+Cor!
    Zijn jullie het land eindelijk eens uit?
    Grapje! Zo te zien gaat alles goed.
    Succes jongens een top prestatie!!