De Computer Deskundige - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu De Computer Deskundige - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

De Computer Deskundige

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

27 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

En ja hoor eindelijk een PC gevonden we zitten nu in de Pelgrimshoeve in Vessem bij broeder Fons .Zoals onze hele reis hadden we weer een zeer mooie dag.Tot nu toe is alles voorspoedig verlopen.Henk was vergeten te pinnen dus werken in de keuken van restaurant De Eeterij in Den Bosch (zie foto).Morgen 28 Maart gaan we richting Heeze en 29 Maart gaan we richting Weert

• 27 Maart 2007 - 18:14

Kees:

ik ben trots op jullie

• 27 Maart 2007 - 18:35

Laura En Gerwina:

Prachtige foto's gemaakt, maakt een goeie indruk hoe jullie het hebben.
    xxxxx en niet meer vergeten te pinnen!!!!

• 27 Maart 2007 - 18:58

Chantal En Sophietje:

Hoi Mannen,
    Leuke foto's.
    Even berichtje voor opa Cor:
    Als we vragen aan Sophie waar is Opa? Geeft ze als antwoord:"Opa Lopehh!"
    Henk &Cor, veel plezier morgen en Henk vergeet niet te pinnen, hè!:-)
    Liefs,
    Chantal,Sophie en Keessie.

• 27 Maart 2007 - 18:58

John & Alice :

Dag tijgers,

Ziet er goed uit de weergoden zijn op jullie hand. Staat jullie wel die buizen, klanten vragen zeker wanneer jullie er weer zijn? Cor het biertje smaakte goed zondag op de beurs een echte blokdijker een dijk van een bier. Mooie stand ook zag er net als jullie eten weer toppie uit. Danny volgt je reis ook en zou ook een berichtje achterlaten. En je weet het Cor... je kan altijd bellen en ik kom naar je toe. Nou mannen neem er een paar (niet teveel natuurlijk) en geniet van het leven, want... het duurt maar even. Ik hou Ellie wel voor je in de gaten...

Groetjes John en natuurlijk Alice.

En......

Levenslust is `t ware leven, is het liefelijkste goed, dat de lachende aard kan geven van haar weelde en overvloed....KusjesXXXXX

• 28 Maart 2007 - 06:20

Linda:

Jullie zullen alwel gestart zijn en ik ben voor vandaag weer klaar. Hele lekkere dag gewenst jongens.

• 28 Maart 2007 - 14:18

Hanneke:

Jullie weten nu in ieder geval wat lekker eten is.... ;-)
    Leuk dat jullie even langskwamen en veel succes gedurende de reis.

• 28 Maart 2007 - 14:19

Hanneke:

Jullie weten nu in ieder geval wat lekker eten is.... ;-)
    Leuk dat jullie even langskwamen en veel succes gedurende de reis.

• 28 Maart 2007 - 14:22

Hanneke:

Volgens Wim had ie nog nooit zulke slechte afwassers gezien.... Maar dat heb je niet van mij....

• 28 Maart 2007 - 17:05

Kelly :

Heyy pap & cor..

gelukkig eindelijk een pc gevonden..:)
    pa ik dacht dat je wel goeie afwasser was of ben je het al afgeleerd hahah:P
    en ojaa
    als er fotos op moeten worden gezet bel me dan;)
    en dan niet midden in de nacht mama wakker bellen haha

Veel Succes veder!!

Kusss Kelly

• 28 Maart 2007 - 17:18

Josb:

mooie foto's je loop natuurlijk op de mooiste plekjes van NL groetjes van ons

• 28 Maart 2007 - 17:39

Leonb:

dag buffels , veel succes nog met jullie reis , maak er een mooie tijd van !
    groetjes !

• 01 April 2007 - 14:20

Heerenhuis :

Hoi beste mannen, wij wensen jullie veel succes met jullie fantastische tocht. Het was hier mooi weer en lekker druk. Henk, Kelly heeft haar eerste dag overleefd, ze is vast een doorzetter. Heeft ze dat van jou. Hartelijke groeten van Ellen en Bob en het personeel van het Heerenhuis in Spijkerboor.