26-03-2007 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu 26-03-2007 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

26-03-2007

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

27 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

26 Maart 2007 in Vugt

• 27 Maart 2007 - 15:51

Danielle:

Heren, belgie is al in zicht. Dat gaat voortvarend. Ik heb nog een paar zonnige dagen voor jullie besteld. Prima wandelweer zou ik zo zeggen.
    Henk: de sloep is gesleept en het trainen begint weer. Ze zullen je missen.

Groet, Danielle en Richard

• 27 Maart 2007 - 17:41

Evy:

Cor en Henk jullie schieten al lekker op!
    Het mooie weer tegemoet!

Kusje Evy

• 27 Maart 2007 - 17:43

Ingrid:

hoe gaat het jullie hebben wel lekker weer top bijna in belgie lekker vlaamse frieten en belgiesche bonbons nou zet hem op en tot de volgende keer xxxxx groetjes ingrid en tamara x een extra voor henk

• 28 Maart 2007 - 09:13

Hans-Peter & Alice:

Beste Cor & Henk, veel succes gewenst en vooral tempo houden dan is die 2.000 km zo voorbij! Het weer zit in ieder geval op dit moment mee en dat geeft de wandelaar moed. Wij zullen de keuken en het restaurant wel in de gaten houden; mooie aanleiding om regelmatig "de Rijp"aan te doen. Maak je dus geen zorgen dat komt allemaal goed.
    stapse!
    groet Alice & HP

• 28 Maart 2007 - 14:11

Wim Rolvink:

Dennis, zelden zulke slechte afwassers gezien. Moet je echt is iets aan gaan doen. Wim en Hanneke Rolvink (de Eeterij)