De oude molen - Reisverslag uit Bazas, Frankrijk van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu De oude molen - Reisverslag uit Bazas, Frankrijk van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

De oude molen

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

12 Mei 2007 | Frankrijk, Bazas

Na een heerlijk famillie ontbijt richting Bazas, onderweg heerlijk geluncht. In Bazas aangekomen naar de VVV, de vrouw zij over 20 minuten terugkomen. En ja hoor daar stond een man op ons te wachten, die bracht ons 4 kilometer buiten de stad naar een oude watermolen, daar gingen we overnachten. Heerlijk gegegeten en nog beter geslapen. S'morgens bracht de man ons weer terug naar Bazas, en we konden onze reis weer hervatten richting Retjons.

  • 12 Mei 2007 - 18:57

    Marcel Korver:

    jullie hebben flink de pas erin,ga zo door....

  • 13 Mei 2007 - 06:51

    Sven:

    Lieve opa
    Vandaag is het moederdag. Ik heb op school een bloempot beschilderd met de mooiste kleuren die er zijn en gevuld met papieren bloemen. Er zat ook een versje bij die kon ik bijna uit mijn hoofd. Mama was heel trots op mij. Ik ga om 1 uur met papa naar de nieuwe spiderman film. Spannend hoor voor de eerste keer naar de bioscoop. Nou opa we bellen. Ik mis je kus van Sven en Maud.
    Groetjes aan je maatje Henk

  • 13 Mei 2007 - 09:51

    Danielle En Richard:

    Hallo Henk en Cor, bedankt voor de lieve sms vlak voor Slag om de Zaan. De jongens kunnen je niet missen Henk, want ze zijn helaas net buiten de prijzen gevallen. De Dollen waren beste Zaanse sloep (1e in hun klassement) en Vergaan werd 2e, Huysman 4e. Het was een gezellig feessie en gelukkig bleef het tijdens de race droog. Ik heb begrepen dat het wel zwaar was vanwege de harde wind en de golven.
    Verder heb ik besloten een ton voor donaties neer te zetten (voor KIKA) en we hebben de overgebleven zonnebrillen en tasjes, die voor de vrijwilligers waren verkocht. Dit heeft ruim 70 euro opgeleverd en zal ik naar je giro overmaken.
    Veel plezier nog de komende weken. Wij gaan ons voorbereiden op het loodzware Terscehlling weekend. (dat roeien is een eitje, dat drinken maakt het zo zwaar!)
    Groetjes

  • 13 Mei 2007 - 14:47

    Kees:

    Ik ben hier gekomen via een link op de Slag om de Zaan pagina

    Ene Jan Zijdewind loopt deze route nu ook en is voorbij Parijs. Hij smst dagelijks zijn GPS positie en komt dan live op de kaart.

    Voor details zie santiago.poi66.com

    Mocht u ook willen aanmelden dan kunt u contact opnemen met poi66.com

  • 13 Mei 2007 - 17:24

    Theo Duinmaijer:

    Beste Cor en Henk,

    Ik vind het heel erg knap wat jullie doen. Zo te lezen gaat alles voorspoedig. Verder wens ik jullie veel succes en geniet er van. Tot gauw.

    Groetjes,

    Theo

  • 13 Mei 2007 - 18:51

    Tamara:

    heey henk
    Alles goed ik zie dat het heel erg op schiet en hoorde van kelly dat jullie aardig voor op schema liggen. nou ben erg trots op mijn oom haha. en bedankt voor al die kaartjes heel erg leuk. nou veel plezier en zie je weer snel
    Groetjes en kusjes
    Tamara

  • 13 Mei 2007 - 19:41

    Ruud En Miranda:

    Hoi mannen,

    We lezen en we hebben het ook vernomen van Dennis dat jullie nog steeds goed gaan, fantastisch hoor. Nu alleen spanje nog.
    Lekker genieten en succes.

    Groetjes, Ruud en Miranda

  • 13 Mei 2007 - 22:02

    Jan Poel:

    Wat een geweldige reis. Veel sterkte in Spanje.Het gaat jullie lukken.

  • 14 Mei 2007 - 07:47

    Lynette:

    Hai mannen fijn om weer wat van jullie te horen Lekker dat jullie het zo goed vol houden echt respect.Lekker dat je ook af en toe familie en lekkere dingen uit Nederland tot jullie kunnen nemen. tot snel liefs Lynette

  • 14 Mei 2007 - 12:15

    Rob En Corrie:

    Petje af voor jullie hoor wij doen het jullie niet na.
    We wensen jullie nog veel succes en gezond weer terug
    GROETJES ROB EN CORRIE

  • 14 Mei 2007 - 14:37

    Dorus En Lies :

    We genieten van de mooie verhalen die jullie meemaken wat een belevenis .Hou de moed er in maar dat zal zeker goed komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bazas

Cor

20 maart vertrekken we uit de rijp om 0700 uur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 66933

Voorgaande reizen:

20 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: