Gezegend met een paastak - Reisverslag uit Visé, België van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Gezegend met een paastak - Reisverslag uit Visé, België van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Gezegend met een paastak

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 April 2007 | België, Visé

Van Schoonbron naar het Belische plaatje Visé (Franse naam) in het Nederlands heet het Wezet. We zouden eerts naar een andre stad lopen maar toen we daar aankwamen bleek het hotel dicht te wezen, en het was het enige hotel van het stadj. Dus zijn we teruggelopen van waar we vandaan kwamen (8 km terug is echt zonde maar ja we hadden een hotel nodig). We waren daar pas om 8 uur in de avond binnen. bijna 12 uur gelopen deze dag. Eerder op de dag liepen we nabij het plaatjes Magrale waar een oude dame ons zag lopen en op ons af rende. Ze vroeg wat we aan het doen waren, we zeiden dat we naar Santiago gingen. De mevrouw begon bijna te huieln toen ze dit hoorde, en bood ons palmtakken aan die ingezegend waren door de priester van het dorp. Toen rende ze gauw weg want haar bus kwam er aan maar tijdens het wegrennen gilde ze nog een paar keer "ik zal voor jullie bidden".
We zijn ook Langs de militaire begraafplaats gelopen, zeer indrukwekend

• 03 April 2007 - 17:49

Dieuwke:

in de omgeving van Visé heb ik ooit gepicknickt(d) daar begint het al aardig glooiend te worden. En met die takken van die mevrouw.... moet het toch wel allemaal goed gaan.
    Op dit moment komt jullie volgende bericht alweer binnen.

• 03 April 2007 - 19:40

Huub&margaret:

Hoi mannen eindelijk gevonden, kreeg het niet voor elkaar.
    We zijn blij dat we kunnen volgen wat jullie allemaal aan het doen zijn
    We zijn ook erg nieuwsgierig dus dat komt goed van pas.
    Zo te zien heb jullie erg mooi weer tot nu toe.
    Dus geniet maar van de omgeving en loop ze tot gauw xxx De braasjes

• 04 April 2007 - 06:46

Han:

mannen het lopen gaat jullie goed af kunnen er geen genoeg van krijgen 12 uur achter elkaar petje af .
    wij zegenen jullie ook maar zonder paus en paastakken .hyele goede voort zetting en wij houden contact.
    groetjes van ons allemaal.mannen S.O.I

• 24 April 2007 - 16:43

Coert En Kathinka:

Hoi daar zo te lezen hebben jullie ht goed, en maken jullie met hele leuke mensen kennis. Hoop dat de fotocamera's naar behoren werken. We blijven jullie nu volgen konden eerst de site niet vinden Veel plezier nog.
    Groetjes van ons