Van Tilff naar Huy - Reisverslag uit Hoei, België van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Van Tilff naar Huy - Reisverslag uit Hoei, België van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Van Tilff naar Huy

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

03 April 2007 | België, Hoei

Vandaag ruim 35 km gelopen en Cor heeft zijn eerste blaar op zijn kleine teen. Was een zware dag, omdat we eerste 5 kilometer allen maar omhoog gelopen hebben in het zonnetje (Alvast een voorproefje van wat ons te wachten staat in Frankrijk). In Huy aangekomen in ons Auberge Chamberon lekker gedoucht en de baas heeft een lekkere omelet voor ons gebakken. Vanavond op tijd naar bed. Tot gauw

  • 03 April 2007 - 17:51

    Dieuwke:

    welterusten, tot de volgende mail

  • 03 April 2007 - 19:50

    Cor Piening, A'dam:

    Hallo cor en henk,
    Ik heb van jullie wandeltocht naar Santiago gehoord van mijn collega Miranda Troost.
    Over een aantal jaren wil ik ook naar Santiago lopen, ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen.
    Ik blijf jullie volgen en wens jullie heel veel wandel plezier en sterkte op deze tocht.
    Tot mails
    Cor Piening

  • 04 April 2007 - 06:41

    Lynette Hendriksen:

    hoi mannen jullie gaan goed he gelukkig nou nog veel succes met de resterende kilometers.
    O ja Cor we worden op woensdag na het zingen uitstekend ook door Dennis verzorgd echt tof.
    wandelse liefs Lynette met ook 4 kids haha

  • 04 April 2007 - 16:58

    Oma Blokdijk:

    Nou cor en Henk ik wens julliue heel veel saterkte en heel veel gezelligheid onderweg harte groeten en dikke knuffels oma. Ik duim voor jullie

  • 13 April 2007 - 09:54

    Fam.floris:

    go Cor wat moedig van jullie deze tocht.
    gister avond nog lekker gegeten bij munster.je vrouw heeft het ook moeilijk maar wij hebben haar opgefrist. hou vol ondanks wat blaartjes.
    groeten fam.floris

  • 01 Mei 2007 - 07:08

    Max Nienke En Olle:

    cor ik hoop dat je plijsters bij je hebt voor die blaartjes anders kom ik ze even brengen groet max en co toy toy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Hoei

Cor

20 maart vertrekken we uit de rijp om 0700 uur

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 66946

Voorgaande reizen:

20 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: