Vechten om de Pelgrim - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu Vechten om de Pelgrim - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Cor Blokdijk - WaarBenJij.nu

Vechten om de Pelgrim

Door: Cor en Henk

Blijf op de hoogte en volg Cor

04 Juni 2007 | Spanje, Sarria

Nu het einde nadert merk je alsje een dorp of een stadje binnenkomt dat herbergen en de logies steeds meer aan je beginnen te trekken.Doormiddel van foldertjes mensen staan buiten met kaartjes.De accomodatie worden wel steeds mooier en luxer.Vandaag zijn we gelopen van Triacastella naar Sarria een voor ons een korte trip maar dik de moeite waard.Morgen richting Portomarin dit is een trip van 21 Km .

• 04 Juni 2007 - 18:17

Jan En Gees :

Cor en natuurlijk ook Henk.
    Voor Cor begrijp ik dat het net is alsof hij achter de bar staat,iedere client vraagt en roept maar of om een bietje een wijntje een jonkie cola enz, de mensen van Sarria begrepen dat direct toen jullie het dorp kwamen binnenlopen
    Even een tekst voor de a.s. periode, want
    het einde is in zicht en de prestatie is dan geleverd, waar jullie heel trots op kunnen zijn en wij niet in het minst.
    Mannen nog succes voor de komende dagen en geniet er nog maar van.

• 04 Juni 2007 - 20:45

Willie:

Wat een respect krijgen jullie van iedereen en ik sluit me aan bij de mensen die genoten hebben van jullie verhalen.Jullie kunnen de rest van je leven verhalen vertellen.Mannen tot gauw.

• 04 Juni 2007 - 22:12

Marion:

Jakkes, ben gewoon jaloers op jullie haha!
    Wil ook zo graag maar ze kunnen me niet missen!?

• 05 Juni 2007 - 06:44

Han:

mannen fijn dat alles goed gaat.
    de laatste loodjes,henk als je terug bent kunnen wij weer even hukken.

• 05 Juni 2007 - 07:00

Sandy:

Nou mannen het einde is in zich !dit kunnen ze jullie niet meer afpakken! een geweldige ervaring en een super prestatie petje af hoor!nou henkie nog een paar daagjes en dan nog even genieten van een korte vakantie met je vrouwtje nog heel veel plezier en tot gauw xxx Sandy

• 05 Juni 2007 - 14:12

Renate:

Kom op mannen,heel even nog en dan.....voetenbadje!!! Iedereen(en ikke ook)zal blij zijn als jullie weer thuis zijn. En Cor op zijn(voor ons) vertrouwde plek staat. Maar jullie verhalen lezen en mooie foto's kijken ga ik zeker missen!!Hou vol mannen, de laatste loodjes.... Kus en groet R&R
    TOT GAUW

• 05 Juni 2007 - 20:52

Willem En Irma:

hoy Cor en Henk.
    wij hebben net de asperge route gefietst in limburg en natuurlijk heerlijk gegeten.Maar of je 30 km fiets of loop, is nogal een verschil en dan nog met de nodige kilos op je rug ,nou petje hoor af hoor mannen ,geweldig.Een goeie aankomst ,wat zullen jullie stralen ,in santiago .Verder een fijne tijd. HGR IRWI van der Lem.

• 06 Juni 2007 - 06:20

Lynette:

jullie kunnen heel trots op jullie zelf zijn en hier nog jaren aan denken, dit hebben jullie wel helemaal zelf geflikt. vond het enig jullie te volgen succes nog met de laatste km . tot in de rijp liefs

• 08 Juni 2007 - 06:26

Erna:

Cor en Henk ben wel een beetje jaloers op jullie.ik wens jullie nog veel wandel
    plezier de laatste weken.
    tot gauw in de Rijp
    Liefs Gerard en Erna